تصاویر و مطالب جدید و جنجالی روز

این وبلاگ روزی چند بار به روز می شود آدرس ما را به یاد داشته باشید و به دوستانتان هم معرفی کنید

تصاویر و مطالب جدید و جنجالی روز

این وبلاگ روزی چند بار به روز می شود آدرس ما را به یاد داشته باشید و به دوستانتان هم معرفی کنید

نیکول کیدمن نقش پرنسس موناکو را بازی می‌کند + عکس


این پروژه 15 میلیون دلاری را اولیویه دان کارگردانی می‌کند و شرکت «لو پوگام» تهیه‌کننده فیلم است.


قرارداد نیکول کیدمن هنوز نهایی نشده، اما در صورت توافق او به نقش ستاره فیلم «پنجره عقبی» ظاهر می‌شود که بعدها پرنسس موناکو شد. تقریبا تمام بازیگران درجه یک هالیوود سال‌هاست دنبال این نقش هستند.


داستان فیلم «گریس از موناکو» بین دسامبر 1961 تا نوامبر 1962 را در بر می‌گیرد، زمانی که کلی دو فرزند دارد و شش سال است از دنیای سینما فاصله گرفته و همسر حکمران موناکو است. شارل دوگل رهبر فرانسه شش ماه به همسرش پرنس رنیه سوم فرصت داده قوانین مالیاتی موناکو را از نو تعریف کند و اینجاست که نقش او برجسته می‌شود.


پرنسس گریس از موناکو و پرنس رنیه سوم
کلی که متولد 1929 در فیلادلفیا بود، سال 1951 با فیلم «چهارده ساعت» به کارگردانی هنری هاتاوی وارد دنیای سینما شد و تا سال 1956 که با پرنس رنیه سوم آشنا شد، در 11 فیلم از جمله «نیمروز» فرد زینه‌مان، «موگامبو» جان فورد و «پنجره عقبی»، «ام را برای قتل بگیر» و «دستگیر کردن دزد» (هر سه به کارگردانی آلفرد هیچکاک) بازی کرد.


او در 1955 برای فیلم «دختر روستایی» برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد. کلی پس از ازدواج از دنیای سینما کناره گرفت و سال 1982 در یک سانحه رانندگی در مونته کارلو درگذشت.


کیدمن سال 2003 برای فیلم «ساعت‌ها» برنده اسکار شد و برای فیلم‌های «مولن روژ» و «مخمصه / سوراخ خرگوش» هم نامزد اسکار بوده است.


این بازیگر استرالیایی دو فیلم «گزارشگر» ساخته لی دانیلز و «استوکر» به کارگردانی پارک چان-ووک را در مرحله پس از تولید دارد و قرار است در فیلم «کارگر راه‌آهن» مقابل کالین فیرث نقش‌آفرینی کند.


اولیویه دان فیلم «زندگی به رنگ صورتی» را در کارنامه دارد که ماریون کوتیار به خاطر آن برنده اسکار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد