تصاویر و مطالب جدید و جنجالی روز

این وبلاگ روزی چند بار به روز می شود آدرس ما را به یاد داشته باشید و به دوستانتان هم معرفی کنید

تصاویر و مطالب جدید و جنجالی روز

این وبلاگ روزی چند بار به روز می شود آدرس ما را به یاد داشته باشید و به دوستانتان هم معرفی کنید

جنجال دوباره اکبر عبدی در تلویزیون

اکبر عبدی بازیگر سرشناس کشور با حضور در برنامه "هفت”، بار دیگر اظهارات جنجالی به زبان آورد.

به گزارش سایت خبری "تیک” TIK.IR ؛ وی افزود: مطمئن باشید ده نمکی نمی تواند همچنین کاراکتری بسازد. من اسمم را به جای اکبر می گذارم اکرم، البته اگر ده نمکی بتواند چنین کاراکتری بسازد!

عبدی در بخش دیگری از سخنانش، بار دیگر به خاطر بازی در سریال طنز "زیر آسمان شهر” از مردم عذرخواهی کرد و گفت: البته مردم مرا به خاطر بازی در این سریال بخشیده اند.

این بازیگر در جنجالی ترین بخش اظهاراتش، با اشاره به بازی در نقش ییرزن گفت: عمده ی مردم ما اگر می خواهند از کسی تعریف کنند فحش می دهند، مثلاً می گویند بی شرف عجب دست فرمانی دارد!

وی در این مورد به ذکر خاطره ای اشاره کرد و گفت: برای تماشای همین فیلم که نقش یک پیرزن را بازی کرده ام، همراه مادر به سینما رفتم. جلوی من، یک زن و شوهر نشسته بودند و با دیدن بازی من، شگفت زده شده بودند و هی می گفتند: بی شرف عجب بازی دارد! پدرسگ چه بازی می کند! مادر سگ…..

جیرانی در این لحظه در حالی به شدت می خندید به اکبر عبدی گفت: خب فحش نده انقدر!

عبدی بدون توجه ، اظهاراتش را ادامه داد وگفت: وقتی فیلم تمام شد، به من نگاه کرد و تعجب کرد و گفت: آقای عبدی عجب بازی زیبایی کردید. مادرم خطاب به او گفت: شما که از اول تا آخر به ما فحش داید، حداقل یه فحش به خودش می دادید، انها هم گفتند نه ما داشتیم از عبدی تعریف می کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد